Nitro scooters Classic 3500 Plus, Černá

Můžeme doručit do:
4.4.2024
Možnosti doručení
Skladem
Kód: 1578
Značka: Nitro scooters
71 990 Kč
Kategorie: Motokoloběžky
vykon: 3500W
max_rychlost: 70km/h
hmotnost: 82kg
dojezd: 70km
nosnost: 150kg
Max.výkon 3500W
Max.rychlost 70 km/h
Nosnost do 150 kg
Dojezd až 80 km*
Baterie Li-Ion 60V25Ah
1500Wh
Odpružení ano | ano
Alarm ano

Elektro koloběžka Classic 3500 Plus Turbo

Zvolte to nejlepší na trhu v oblasti Chopper / Harley elektro kolobežek! Jedná se o originální koncepci chráněnou patentem. U nás nenajdete kopie vyráběné v neautorizovaných továrnách bez licence, bez kontroly kvality výroby a použitých komponentů.

Hlavní přednosti elektrokoloběžky Classic 3500 Plus:

> nová 60V baterie s velkou kapacitou 25Ah (1500Ah)
> zcela nový neokoukaný design s důrazem na kvalitu provedení
> přední i zadní funkční odpružení (zadní vzduchové)
> bezkartáčový motor nadopovaný silnou jednotkou - špičkový výkon až 3500W!
> rychlo nabíječka 5A - baterii dobijete za pouhých 3-5 hodin
> Přední LED homologované světlo a LED blinkry
> kvalitní hydraulické brzdy - nová generace
> možnost vyjmutí baterie a skladování / dobíjení mimo koloběžku
> zabudovaný alrm, který kromě sirény zablokuje motor
> možnost přestavby na provedení EEC (e-moped 45 km/h) v budoucnu

Dlouhý dojezd díky 25Ah Li-Ion baterii

Všechny nové modely řady Classic 3500 používají kvalitní Lithiové (Li-Ion) akumulátory o kapacitě 25 Ah, což znamená celkovou kapacitu neskutečných 1500Wh. Doplněno o novou kvalitní rychlonabíječku, která umí vybitou baterií dobít do maximálně 5 hodin!

Baterii lze vyjmout a nabíjet mimo koloběžku. Baterie je zajištěna zámečkem proti krádeži.

Rekuperace

Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS - Kinetic Energy Recovery System.

Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je u tohoto nového modelu cca. 8-12%. Rekuperací lze navýšit dojezd o přibližně 5-8 km.

Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.

Výhody rekuperace:

  • progresivní nárůst brzdné síly v závislosti na rychlosti vozidla
  • odlehčení brzdovému systému - snížené opotřebení brzd
  • snížení rizika pod-vybití akumulátorů

Upozorňujeme, že se na trhu objevují subjekty, které uvádí nesmyslné účinosti rekuperace (až 60%). Takto vysoká rekuperace není v žádném případě možná u elektrokoloběžek ani u elektroskutrů..

Pneumatiky

Tento model nabízíme na překrásných silničních pneumatikách o vnějším průměru cca. 49 cm - jedná se o model s úplně největšími pneumatikami naší nabídky. Ráfky jsou velikosti 13", tedy stejná velikost jako je třeba u malých městských automobilů.

Široké pneumatiky přispívají k příjemné a bezpečné jízdě a v kombinaci se stříbrnými ráfky vypadají opravdu luxusně!

Nový multifunkční tachometr

Modely Classic jsou známkou luxusu. Proto nesmí chybět přehledný moderní tachometr. Je umístěn uprostřed řídítek, aby na něj bylo dobře vidět.

Kromě aktuální rychlosti zde vidíte zvolený jízdní režim (1 - 2 - 3), stav kapacity baterie a stav tachometru. Přepínání rychlostních režimů se provádí na pravé straně řídítek - červeným tlačítkem. Nejslabší je režim číslo 1 (při použití tohoto režimu šetříte baterii nejvíce). Nejsilnější je režim číslo 3, kdy koloběžka dosahuje výkonu až 3500W a maximální rychlosti mezi 65-70 km/h.

Nové LED osvětlení a LED blinkry

Nové modely se pyšní velkým předním LED světlem s EU homologací. Světla mají možnost přepnutí na dálková světla stejně jako u motocyklů. Díky přechodu na LED osvětlení je jejich spotřeba zcela zanedbatelná.

Vzadu svítí červené LED světlo a při brzdění se rozsvítí brzdové světlo. Koloběžka disponuje nově předními a zadními LED blinkry.

Brzdy & řídítka

Široká řídítka jsou základním předpokladem pro snadné ovládání koloběžky ve vyšších rychlostech. Řídítka lze v případě potřeby nastavit do úhlu, který Vám nejvíce vyhovuje.

Pravou rukou ovládáme akceleraci a zároveň i páčku přední brzdy (stejně jako je to u motocyklů). Levou rukou ovládáme páčku zadní brzdy. Pro modely Classic jsme zvolili nejdražší možné hydraulické brzdy - jejich účinek je opravdu skvělý.

Pro eliminaci krádeže je na řídítkách zabudovaný zámek, který stejně jako u motocyklů nedovolí po uzamčení řídítkami otáčet.

Přední i zadní odpružení

Classic 3500 je vybaven předním i zadním odpružením. Doprovázeno vysokým pohodlným sedákem. Jak přední tak zadní odpružení je plně funkční, nejedná se pouze o dekorační prvky!

Zadní odpružení je vzduchové. Můžete si případně volit jeho tvrdost pomocí nastavení tlaku.

Zabezpečení pomocí moderního alarmu

Classic 3500 je vybaven již z výroby moderním alarmem s dálkovým ovládáním (obdržíte 2 ovladače). Pokud se při aktivovaném alarmu někdo pokusí s koloběžkou pohnout, rozezní se upozorňující siréna. Pokud pohyb koloběžky bude pokračovat, eozezní se hlasitá siréna a zároveň se zablokuje zadní kolo (motor) a koloběžku nelze tlačit.

Náš názor na tento model:

Vhodné pro milovníky příjemné tuché jízdy a líbivého designu! Jedna se o velmi výkonný stroj, který bez obtíží povozí i statné jedince.

Ovládání je velmi jednoduché - otočíte akcelerátorem směrem k sobě a koloběžka se rozjede.

Originální příslušenství Nitro scooters

K Vaší koloběžce si můžete doobjednat širokou škálu příslušenství. Mezi nejžádanější patří zpětná zrcátka, velký sedák, držák telefonu, brašna či třeba opěrka zad.

Provoz na komunikacích - co říká vyhláška MD

Elektro koloběžka může být použita na komunikacích pokud vyhovuje vyhl. MDČR č. 153/2023 Sb, příloha 8. Výkon koloběžky nesmí převýšit 1000W a max.rychlost je 25 km/h. Pokud jsou technické parametry vyšší, nelze ji provozovat na komunikacích.

U modelů Classic 2500 a 3500 lze objednat (i dodatečně) odbornou přestavbu "Street Legal" přičemž dojde ke snížení výkonu na 1000W a rychlosti na 25 km/h. Taková koloběžka je pak považována za jízdní kolo.

Další možností je zakoupení modelů Classic EEC. Při koupi od nás obdržíte CoC list (tzv. rodný list vozidla). Až budete chtít stroj registrovat, sjednáte si povinné ručení (pojistka je velmi levná) a dojdete na úřad vyřídit registraci a obdržíte značku. První technická kontrola po 6 letech od registrace a pak vždy po 4 letech. Vše jako u motocyklů (mopedů).

Tento model lze v budoucnu přestavět na provedení EEC (tj. max rychlost 45 km/h) a udělat si následně registraci jako moped (viz výše).

* Dojezd při hmotnosti jezdce 75 kg při jízdě na rovinatém terénu, průměrnou rychlosti 15-18 km/h s aktivovaným Eco režimem. Venkovní teplota mezi 15-24 °C. Plně nabitá nová baterie.
{article c3500}{/article}

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: