Neohodnoceno

Nitro scooters Puma 1000 SL

Skladem
Kód: 1478
Značka: Nitro scooters
35 990 Kč
Kategorie: Motokoloběžky
vykon: 1000W
max_rychlost: 25km/h
hmotnost: 29kg
dojezd: 35km
nosnost: 120kg
Elektrokoloběžka Puma 1000 Pro SL Představujeme zcela nový model Puma 1000 Pro SL, který vyhovuje vyhlášce MDČR a lze jej provozovat za stejných podmínek jako platí pro jízdní kola.   Předlohou nové řady Puma byla klasická odrážecí koloběžka s nízkým těžištěm a velkými koly. Díky tomu Puma dobře zvládá jízdu po komunikaci tak i mimo (např. lesní stezka apod.).   Na první pohled jsou hlavními poznávacími znameními této koloběžky široké "Fat" pneumatiky. Přejíždění menších nerovností je hračka. Motor je uložen v zadním kole a je napájen kvalitní lithiovou baterií, která je navíc vyjímatelná. Elektrokoloběžka Puma 1000 Pro disponuje 9 rychlostními režimy. Při úsporné jízdě (např. režim 3) lze docílit mnohem delších nájezdů nežli při vysokém zatížení režimů 7-9. Hlavní přednosti modelů Puma 1000 Pro SL: Vyjímatelná Li-Ion baterie -  baterie s nejvyšší dostupnou kapacitou zaručuje dlouhý dojezd na 1 nabití Uzamykatelné a nastavitelné přední odpružení - ideálně doplňuje terénní pneumatiky a výsledkem je příjemná jízda i po běžných nerovnostech 9 režimů výkonu - opravdu každý uživatel si může najít ideální nastavení výkonu a rychlosti elektrokoloběžky. Při jízdě na úsporné režimy šetříte baterii a prodlužujete zásadně dojezd. Nová konstrukce - koloběžka díky své klasické konstrukci nabízí příjemnou a bezpečnou jízdu ve stoje. Premiové obutí - koloběžka je osazena značkovými "fat tire" pneumatikami. Jsou pohledově zajímavější nežli klasické a navíc značně změkčují jízdu a tím pomáhají zdolávat i nástrahy lehčího terénu mimo vozovku   Bezkartáčový motor uložený v zadním kole Puma využívá moderní technologii motorů brushless hub. Jedná se bezkartáčový motor uložení v zadním kole. Provoz koloběžky je velice tichý. Motory uloženéí v kole mají výhodu okamžité rekace na povel. Nespornou výhodou je také eliminace údržby řetězové sady. Bezkartáčové motory mají tyto přednosti: lepší charakteristika točivého momentu k rychlosti vysoká dynamická reakce vysoká účinnost (cca. 95% !!!) dlouhá životnost Pneumatiky, které nepřehlédnete Puma je osazena opravdu líbivými a funkčními terénními pneumatikami, které jsou známé především z horských kol "do sněhu". Jízda je velmi příjemná a bezpečná. Menší nerovnosti vůbec necítíte. Pneumatiky dovolují i velmi příjemně projíždět třeba louky a lesní stezky. Venčení psího miláčka nebude problém ani v lehkém terénu.Přední a zadní LED osvětlení Bezpečnost jízdy vždy na prvním místě. Proto má Puma přední i zadní LED osvětlení. Je doporučeno jezdit i přes den se zapnutým osvětlením, značně se tím zvyšuje bezpečnost jízdy. Přední osvětlení je napájeno z baterie koloběžky, avšak díky technologii LED diod je spotřeba prakticky nulová. Zadní osvětlení má svou vlastní baterii. Jízdní režimy - každý si vybere Koloběžka je osazena moderním tachometrem, který zobrazuje hlavní informace o koloběžce.Zde se také přepínají režimy, kterých je celkem 9. Pro pomalou jízdu (rychlá chůze) si uživatel zvolí režim 1-2. Každý další režim směrem k číslu 9 znamená navýšení výkonu a max. rychlosti. Pro co nejvyšší úsporu baterie doporučujeme najít režim, který dovolí jet cca. 15-18 km/h rychlostí. Akcelerace se provádí na pravé straně řídítek. Stejně jako na motorce, pouze "přidáte plyn" a koloběžka se plynule rozjede kupředu. Rekuperace, která jemně dobíjí baterii Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS - Kinetic Energy Recovery System. Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je cca. 4 - 5%. Nelze tedy předpokládat, že díky systému Rekuperace lze navýšit dojezd o více jak přibližně 2-3 km. Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému. Hlavní výhody: progresivní nárůst brzdné síly v závislosti na rychlosti vozidla odlehčení brzdovému systému - snížené opotřebení brzd snížení rizika pod-vybití akumulátorů Upozorňujeme, že se na trhu objevují subjekty, které uvádí nesmyslně účinou rekuperaci (až 60%). Takto vysoká rekuperace není v žádném případě možná u elektrokoloběžek ani u elektroskutrů... Přední nastavitelné odpružení Tento model je vybaven přední cyklo vidlicí s možností nastavení tuhosti a také s možností uzamknutí pružení. Silné tlumiče spolehlivě tlumí rázy vozovky. V kombinaci s velkými pneumatikami se jedná o opravdu příjemnou jízdu.Kotoučové brzdy Kvalitní brzdy s velkými vzduchem chlazenými kotouči a cyklo brzdiči jsou základním předpokladem pro bezpečnou jízdu. V případě zájmu lze brzdy nahradit (upgrade) plně hydraulickými brzdami značky Nutt. Technické přednosti modelů Puma 1000 SL: nová konstrukce vycházející z klasických koloběžek 9 rychlostních režimů kvalitní lithiová baterie s vysokou kapacitou moderní řidicí jednotka tichý bezkartáčový motor uložený v zadním kole široké terénní pneumatiky "Fat" nové LED osvětlení {article puma}{/article}

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení