Neohodnoceno

Nitro scooters XE1000 Plus SLHC 48V

Skladem
Kód: 1204
Značka: Nitro scooters
19 490 Kč
Kategorie: Motokoloběžky
vykon: 1000W
max_rychlost: 25km/h
hmotnost: 45kg
dojezd: 28km
nosnost: 110kg
Elektro koloběžka XE1000 Plus SLHC 48V Tato koloběžka vychází z velmi oblíbeného modelu XE1200 Plus - jedná se o profesionální přestavbu "SLHC 48V" provedenou naší firmou. Výsledkem je elektrická koloběžka splňující parametry pro použití na komunikacích v ČR = max. rychlost 25 km/h, motor 1000W. Díky použité speciální řetězové sadě je kroutící moment vysoký. Koloběžka vyjede i prudší stoupání. Doporučujeme pro ty kdo chtějí 100% legální koloběžku a mají hmotnost nad cca. 90 kg. Při nižší zátěži lze doporučit i levnější 36V model XE1000 Plus SLHC V2. Legální koloběžka do provozu - S tímto provedením můžete do provozu dle vyhlášky MDČR č. 341/2014 Sb. - koloběžka je zařazena do stejné skupiny jako jízdní kola. Ke koloběžce od nás obdržíte Potvrzení pro jízdu na komunikacích.  Dvojité přední odpružení - přispívá nesporně ke zvýšení bezpečné jízdy a zdolávání různých nerovností. U obou předních (ba i zadních) pružin je možné nastavit tuhost pružení Značkové obutí - naše firma si potrpí na ty nejlepší dostupné komponenty! Proto naše koloběžky používají výhradně značkové pneumatiky Kenda a CST. Od nekvalitních pneumatik používaných dnes levnými kopiemi jsme dávno ustoupili z důvodu velmi špatné kvality a živostnosti Patentovaný set odnímatelného sedla - pouze naše značka nabízí jediný funkční systém, kdy se sedlová tyč při jízdě nijak nechvěje a nehýbe do stran! Pokud potřebujeme koloběžku zdvihnout uchopením sedlové tyče, tak ta zůstaně zaaretována přičemž starý systém nijak aretaci sedla směrem vzhůru neřešil Zcela nový systém napínání řetězu -  pouze u naší značky najdete nový systém dotahování řetězu. Starý systém vyžaduje pracné a časté seřízení, avšak nový systém celý proces zjednodušil a výsledkem je i násobně nižší nutnost dotahování řetězů v rámci běžné údržby stroje LED osvětlení Všechny elektrické koloběžky řady XE jsou nabízeny s integrovaným předním a novým zadním LED světlem. Vepředu svítí 7 velkých diod, vzadu pak diod šest. Při brzdění se stejně jako u motocyklu rozsvítí zadní brzdové světlo (všechny diody zdvojnásobí svou svítivost). Toto integrované osvětlení značně zvyšuje bezpečnost při jízdě. Osvětlení je napájeno z baterií koloběžky, avšak díky technologii LED diod je spotřeba prakticky nulová. Osvětlení lze případně vypnout a funkční zůstane pouze zadní brzdové světlo. Pneumatiky Tento model nabízíme na nejoblíbenějších pneumatikách z naší nabídky, tj. 11,5" ALLROAD od firmy CST (všestranná pneumatika pro využití na všech typech povrchů). Akcelerátor Kapacitu baterií zobrazuje přehledný LED panel umístěný vedle akcelerátoru (plynu), který se nachází na pravé rukojeti. 3 barevné diody zobrazují aktuální stav baterií a díky tomu lze odhadnout jaký má koloběžka před sebou dojezd. Pro rozjezd pouze lehce otočíte rukojetí směrem k sobě a koloběžka se plynule dá do pohybu. Inovované odpružení celé koloběžky Tento model je vybaven jak předním tak zadním odpružením. Významnou inovací je přidání další pružiny do přední nápravy. Výsledkem je dokonalejší odpružení se zvýšenou bezpečností. Pružiny doplňují masivní bočnice v kombinaci s námi vyvinutým systémem vahadlového pružení pomocí ložisek. Starý systém (uložení napevno), který se stále u neznačkových koloběžek objevuje, byl velmi problematický. Tento nový systém (založený na principu uložení v ložiscích) nevyžaduje žádné dotahování jistících šroubů, výsledkem je sametově lehký chod pružení! Tuhost předních pružin lze nastavit dle potřeb uživatele (od měkkého chodu po tužší). Zadní kloubové odpružení je zajištěno dvěmi mohutnými pružinami pro získání maximálního jízdního komfortu na nerovnostech. I zde lze nastavit tuhost pružení. Brzdy & řídítka Široká racingová řídítka jsou základním předpokladem pro snadné ovládání koloběžky ve vyšších rychlostech. Pro zvýšení bezpečí je na řídítkách BMX obal s měkčeným podkladem. Řídítka lze v případě potřeby snížit o pár centimetrů. Pravou rukou ovládáme páčku plynu (akcelerátor) a zároveň i páčku přední brzdy (stejně jako je to u motocyklů). Levou rukou ovládáme páčku zadní brzdy. Kdo je více zvyklý na systém umístění brzd jako na jízdním kole, rádi provedeme tuto úpravu zdarma. Brzdový systém každým rokem vylepšujeme. Současné modely nabízíme již výhradně s kvalitními cyklobrzdiči, nerezovými kotouči a tahu odolnými sportovními páčkami. Cyklobrzdiče mají jednoduchý systém seřízení a jsou mnohem stabilnější nežli starší typy brzdičů. Koloběžka dokáže díky inovacím zabrzdit opravdu na pár metrech. Pro zvýšení brzdného účinku jsou intsalovány destičky tvrdší směsy. Brzdové páčky mají z výroby integrované závity pro možnost instalace originálních zpětných zrcátek Nitro scooters, které značně přispívají k bezpečné jízdě v provozu. Ostatní - odnímatelné sedlo, složení koloběžky ... Inovací prošlo i sedlo a jeho uchycení. Výsledkem je sofistikovaný systém, kdy se tyč sedla zasune do koloběžky a dojde k zaklapnutí do aretovacího systému. Sedlo se díky tomuto uchycení při jízdě ani nepohne. Pro vyjmutí sedlové tyče sešlápneme aretovací páku nohou a sedlo vyjmeme. Doporučujeme použivání koloběžek s instalovaným sedlem. Jízda se sedlem zvyšuje komfort z jízdy a pocit bezpečí při manévrování. Je výškově nastavitelné a je použitelné i pro vyšší osoby. Pro zvýšení bezpečnosti jízdy má každá naše koloběžka z výroby namontovaný zvoneček. Pro uskladnění či převoz lze koloběžku jednoduše a rychle složit pouhým stlačením páky. Toto vyžaduje pouhých pár vteřin. Koloběžku lze díky možnosti složení naložit do kufru auta a jednoduše transportovat. Pro snadnější manipulaci s koloběžkou lze baterie jednoduše z koloběžky vyjmout. Jsou uloženy v textilním vaku a ke koloběžce je sada baterií připevněna jedním kabelem s konektorem. Jako náhradní díl si můžete pak zakoupit externí nabíjecí kabel, který dovolí nabíjet sadu baterií mimo koloběžku. Technické inovace řady XE1000 Plus SLHC 48V: koloběžku lze legálně používat v ČR na komunikacích nové dvojité přední odpružení s vyšší nosností nový systém napínání řetězu nový systém uchycení sedlové tyče v koloběžce přední vahadlové odpružení uloženo v ložiskách inovované prvky skládacího systému vylepšené trakční baterie pro delší dojezd a životnost nová kompaktní rychlo nabíječka {article elektriky}{/article}

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení