Doprava
Způsoby a ceny doručení
- Osobní vyzvednutí
- Balík PPL CZ
- Balík PPL / DHL SK
- Česká pošta
- Rozvoz moto CLS
Přehled
Tabulka s cenami slouží pro vaši rychlou orientaci.
Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o motocykly. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.
Doprava zdarma
Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma při objednávce nad 1 000 Kč přepravcem PPL nebo Rozvoz moto CLS, při objednávce nad 2 000 Kč Českou poštou. Vaše zboží odešleme do 3 pracovních dnů od objednávky. Rozvoz moto CLS potvrzení data dodání telefonicky.
Druh dopravy | Cena vč. DPH | Doplňkové služby vč. DPH |
---|---|---|
Osobní vyzvednutí | ||
objednávka bez limitu | zdarma | |
Balík PPL CZ | dobírka | |
objednávka nad 1 000 Kč | zdarma | 46 Kč |
objednávka do 1 000 Kč | 60 Kč | 46 Kč |
SMS od kurýra PPL v den doručení s předpokládaným časem doručení a tel. číslem na řidiče | 18 Kč | |
balné | 20 Kč | |
Balík PPL / DHL SK | dobírka | |
objednávka nad 5 000 Kč | zdarma | 46 Kč |
objednávka do 5 000 Kč | 210 Kč | 46 Kč |
balné | 20 Kč | |
Česká pošta | dobírka | |
objednávka nad 2 000 Kč | zdarma | 46 Kč |
objednávka do 2 000 Kč | 108 Kč | 46 Kč |
balné | 20 Kč | |
Rozvoz moto CLS | dobírka | |
objednávka motocyklů a skútrů | zdarma | zdarma |
Osobní vyzvednutí
Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli.
Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží na prodejně připraveno, proces může nějakou chvíli trvat.
Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 5 pracovních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje.
Balík PPL CZ
PPL doručuje balíčky až do váhy 30 kg, a to do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. Můžete také zvolit variantu doručení v sobotu.
O doručení budete informováni e-mailem. Dozvíte se z nich časové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace PPL pro sledování zásilky.
Můžete zvolit variantu informaci SMS od kurýra PPL v den doručování, obdržíte předpokládaný čas doručení a tel. číslo na řidiče
U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti při převzetí, pokud jste zvolili platbu dobírkou.
Balík PPL / DHL SK
PPL / DHL doručuje balíčky až do váhy 30 kg, a to do 2 pracovních dnů od odeslání. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
O doručení budete informováni e-mailem. Dozvíte se z nich časové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace PPL pro sledování zásilky.
U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti při převzetí,pokud jste zvolili platbu dobírkou.
Česká pošta
Balík Do ruky
Obchodní balík, jak ho znáte
Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.
Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
Bližší informace na webu České pošty v sekci www.balikovarevoluce.cz.
Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.
Balík na poštu
Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.
V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů,než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.
Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.
On-line sledování balíku České pošty
Do ruky nebo Na poštu - Velká balíková revoluce České pošty
Česká pošta nabízí také aplikace pro chytré telefony, díky které můžete sledovat zásilku nebo vyhledat nejbližší poštu. Aplikace pro iPhone a Android.
Kdy bude zboží expedováno?
Termín dodání je od 1 – 7 dní. Není-li uvedeno jinak. U jednotlivých položek zboží je vždy informace o aktuální dostupnosti.
Dostupnost | Způsob doručení | Objednávka* | Termín |
---|---|---|---|
Skladem | Osobní odběr | do 12:00 hodin | Týž pracovní den připraveno na prodejně. |
Skladem | Balík PPL | do 11:00 hodin | Týž pracovní den předáno dopravci, doručení následující pracovní den. |
Skladem | Česká pošta | do 14:00 hodin | Týž pracovní den předáno dopravci, doručení do 2 pracovních dnů. |
Skladem | Rozvoz moto CLS | do 18:00 hodin | Týž pracovní den telefonická dohoda termínu doručení,nejpozději do týdne. |
Skladem 3 dny | Zboží je skladem u dodavatele nebo v celním řízení,předání dopravci do 3 pracovních dnů. | ||
Na cestě 14 dní | Zboží je expedováno od zahraničního dodavatele. O naskladnění budete informováni e-mailem. | ||
Na dotaz | Zboží není dostupné, kupující před zakoupením musí vyčkat na potvrzení, zda je možné zboží objednat. |
* čas odeslání objednávky
Problémy s doručením
Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince 296 245 025.
Nejčastější příčiny nedoručení zásilky
Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození
Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus,případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.
Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky
Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
Zásilka se ztratila u přepravce
Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší
situaci z první objednávky.
Byla-li původní objednávka placena:
Převodem předem
Prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.
Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty
Prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat.
Na splátky
Prosíme o vaše rodné číslo a číslo účtu, abychom mohli smlouvu upravit pro novou objednávku
Se vzniklými případnými problémy Vám rádi poradíme na zákaznické lince 733 641 533