Doprava

Způsoby a ceny dopravy

 

Přehled

Tabulka s cenami slouží pro vaši rychlou orientaci.

Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o motocykly. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.

Doprava zdarma

Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma při objednávce nad 1 000 Kč přepravcem PPL nebo Rozvoz moto (pro vybrané modely). Vaše zboží odešleme do 1 - 5 pracovních dnů od objednávky. Rozvoz moto - dohoda data dodání proběhne telefonicky, vyčkejte na náš hovor.

 

Druh dopravy

Cena vč. DPH

Doplňkové služby vč. DPH

Osobní vyzvednutí

 

• objednávka bez limitu

zdarma

 

 

 

 

PPL Parcelshop, Parcelbox

dobírka

• objednávka nad 1 000 Kč

zdarma

90 Kč

• objednávka do 1 000 Kč

60 Kč

90 Kč

Zásilky Parcelshop a Parcelbox jsou váhově omezeny maximálně do 10 kg a velikostí balíku maximálně do velikosti 60 x 43 x 43 cm

 

 

Balík PPL

dobírka

• objednávka nad 1 000 Kč

zdarma

90 Kč

• objednávka od 500 do 1 000 Kč

70 Kč

90 Kč

• objednávka do 500 Kč

90 Kč

90 Kč

 

Balík PPL s kontaktem před dodáním

dobírka

• objednávka nad 1 000 Kč

20

90 Kč

• objednávka od 500 do 1 000 Kč

90 Kč

90 Kč

• objednávka do 500 Kč

110 Kč

90 Kč

 

 

 

Balík PPL / DHL SK

dobírka

• objednávka nad 5 000 Kč

zdarma

90 Kč

• objednávka do 5 000 Kč

280 Kč

90 Kč

 

Rozvoz moto CLS

dobírka

• objednávka motocyklů a skútrů

(u vybraných modelů zdarma)

1 000 Kč

zdarma

 

 

 

 

 

Osobní vyzvednutí

Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli.

Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží na prodejně připraveno, proces může nějakou chvíli trvat.

Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 5 pracovních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje.

 

 

Balík PPL CZ

  • PPL doručuje balíčky až do váhy 30 kg, a to do druhého pracovního dne od převzetí na našem skladě. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. Můžete také zvolit variantu doručení v sobotu.
  • O doručení budete informováni e-mailem. Dozvíte se z nich časové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace PPL pro sledování zásilky.
  • Můžete zvolit variantu informaci PPL s kontaktem v den doručování, obdržíte předpokládaný čas doručení a tel. číslo na řidiče
  • U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti při převzetí, pokud jste zvolili platbu dobírkou.
  • On-line sledování balíku PPL
 

Balík PPL / DHL SK

  • PPL / DHL doručuje balíčky až do váhy 30 kg, a to do 2 – 4 pracovních dnů od odeslání. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
  • O doručení budete informováni e-mailem. Dozvíte se z nich časové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace PPL pro sledování zásilky.
  • U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti při převzetí, pokud jste zvolili platbu dobírkou.
  • On-line sledování balíku PPL 

 

Kdy bude zboží expedováno?

Termín dodání je od 1 – 7 dní. Není-li uvedeno jinak. U jednotlivých položek zboží je vždy informace o aktuální dostupnosti.

 

Dostupnost

Způsob doručení

Termín

Skladem

Osobní odběr

Obrátkové zboží následující pracovní den připraveno na prodejně, specifické zboží 2 - 3 dny, potvrzení o možnosti vyzvednutí obdržíte e-mailem.

Skladem

Balík PPL

Obrátkové zboží následující pracovní den předáno dopravci, specifické zboží 2 - 3 dny, doručení následující pracovní den po expedici.

Skladem

Rozvoz moto CLS

Potvrzení přijetí objednávky obratem, telefonická dohoda termínu doručení dle způsobu úhrady, po připsání platby.

Skladem 3 dny

 

Zboží je skladem u dodavatele nebo v celním řízení, předání dopravci do 3 – 5 pracovních dnů.

Na cestě 14 dní

 

Zboží je expedováno od zahraničního dodavatele. O naskladnění budete informováni e-mailem.

 

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince 733 641 533.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození

Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.

  • Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky

Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.

  • Zásilka se ztratila u přepravce

Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší

situaci z první objednávky.

Byla-li původní objednávka placena:

  • Převodem předem
    Prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.
  • Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty
    Prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat.
  • Na splátky
    Prosíme o vaše rodné číslo a číslo účtu, abychom mohli smlouvu upravit pro novou objednávku.

 

Se vzniklými případnými problémy Vám rádi poradíme na zákaznické lince 733 641 533